Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Smysl vyučovacího předmětu přírodopis pro žáky druhého stupně a vliv moderních technologií na výuku přírodopisu na velkoměstské základní škole
Štiková, Štěpánka ; Řezníček, Jan (vedoucí práce) ; Němečková, Linda (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá postoji žáků druhého stupně velkoměstské základní školy k vyučovacímu předmětu přírodopis. V rámci pedagogického experimentu žáci vyplňovali dotazník zaměřující se na zjištění míry jejich zájmu o tento předmět. Jako výzkumný nástroj byl použit dotazník s pětistupňovými škálovanými položkami Likertova typu, který byl administrován 239 žákům základní školy. Dotazníky byly rozděleny na šest položek: Význam přírodopisu, Náročnost přírodopisu, Zájem o přírodopis, Přírodopis v praxi, Spokojenost s přístupem učitele a Zajímavé pomůcky v hodinách přírodopisu. Empirický výzkum se zaměřuje na mapování vlivu moderních technologií na výuku přírodopisu. Výzkumným designem je případová studie školy, která analyzuje data za použití otevřeného a selektivního kódování. Výsledky dotazovaného šetření ukázaly, že vyučovací předmět přírodopis patří spíše k oblíbeným předmětům. Z informací zjištěných výzkumem vyplývá, že učitelé v hodinách přírodopisu používají tablety zejména dvěma způsoby. Využívání aplikací, které jsou používány k opakování a procvičování učiva a vyhledávání informací a následné práce s nimi. Všichni respondenti vidí používání tabletů ve výuce přírodopisu jako aktivizační nástroj. Negativní stránky dotazovaní učitelé spatřují ve špatném připojení na internet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.